....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, December 14, 2009

PaDaN MuKe AkU!!!!


Sebenarnya aku ni da 2 ari tak berape sihat.. ni semua gara-gara kedegilan aku sendiri.. da lebih 2 minggu aku menahan sakit gigi yang dok terajang tendang menendang kat dalam mulut neh!! tapi, tetap ni gegeh tanak gi klinik gigi.. bukannye takut tapi malasssssssssss.. so, balasannye nilah......
PADAN MUKE AKU!!!!
skang ni sakit gigi aku ni dah naik minyak.... dah tangkap kepala, mata & segala urat2 yang tak berdosa sekitar rahang aku ni..... sampai aku tak bleh tido langsung.. nak tanak.... aku kunyah je pain killer yang aku beli.. tapi nengok gaya.. pain killer aku pun dah kibar bendera putih!! dah tak lut dah..... parents aku dah naik hantu suruh aku gi klinik tapi aku.... wat derkkkkkkk je..
DEGILLLLLLLLLL YAAAAAAAAAA AMATTTTTTTTT!!!
Lantak Kolah Azrollllllllllllllll!!!!


2 comments:

FOLLOWING THIS BLOG