....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Saturday, December 12, 2009

My BeSt YeAr.....2001 - 2005
















Ahaa... alkisahnya semalam aku tak buat pape, macam biase aku lepaklah ngan BFF aku Lisza & Izzy.. Tapi sebelum tu, aku ngan Lisza kena la gi ke Kampung Baru nak jemput Izzy yang pulang ke umah arwah bapak dia.. Lepas jemput Izzy, Lisza plak teringin bebenar nak pekena nasi dagang kat gerai yang tetiap malam meletop tuh!!! Aku plak?? Nasi dagang... NO WAY!!! Tengah berpantang jaga badan ni dek non oii...... Sambil menelan ape yang ade, dan aku macam biase ngan teh tarik aku, kiteorang berceritalah mengenai zaman2 paling weolss suke dan terase tahun tulah tahun paling happy dan istimewa... Well, personally, aku memang ada tahun yang paling aku rase HAVOC dulu..... sekitar tahun 2001 - 2005. Hahaha.. Masa tu aku bekerje di ASEANA GALLERIA di KLCC. Dulu weolls pakai ala-ala baju melayu & bersandal ye... uniform la katakan... Aku secara peribadi memang happy gile mase tuh!!! Sebabnya aku bekerje & dikelilingi kawan-kawan sekerja paling gile-gile & HAPPENING!! Macam-macam aktiviti kiteorang mase tuhh.. Ayoo~ memang seronok habis.. Menarilah, buat persembahanlah, iskkk!! sukar nak aku gambarkan ngan kata-kata..
So, lepas balik lepak tu.. dek kerana teringat ape yang weolls bualkan.. aku pun kuarkan beberape album gambar mase zaman DINASTI ASEANA KLCC agy.. *ceewaahh!!
Korang tengoklah sendiri yerk... sebenarnya ada banyak gambar lagi tapi.... macam biase.. kebanyakkannya bersifat... PERIBADI!!! So,, layannnnnnnnnnnnnnn..... Haha..

p/s : Nasib baek weolls sampai skang sentiase contact agy.. specially dalam FACEBOOK

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG