....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Friday, October 2, 2009

OhOiiii Hoii!!!

Hurmm...lately ni aku rase korang sume mesti perasankan aku dah jarang nak updatekan blog aku ni!! Kesian blog ni..terbiar layu tak berupdate..so sorry guys!! Ada sebabnye aku jarang dah update blog aku yang tak seberape ni..Kalo aku huraikan kat sini alamat nampak gayanye sampai pagi esok tak abis..Dah tentu korang bosan plak ngan pelbagai alasan aku..huhu
Kat korang yang sudi singgah kat blog aku yang tak keruan ni & specially to my followers, aku mintak maaf bebanyak ye sebab lalai & mengabaikan tanggungjawab aku mengupdate blog aku ni..Mintak maaf skali lagi..
Ehh!! Kalo tak silap sudah hampir setahun jugaklah aku memblog ni..Hahaha. Baru setahun jagung dan banyak perlu aku pelajari serta perlu aku perbetulkan dalam selok-belok blog ni.. Dulu aku tak minat sangat nak memblog ni,tapi atas nasihat & pujuk BFF aku (Zayriz), aku pun bukak la account ni...To Zayriz, thanks ye kerana berjaya merasuk & pujuk i untuk mula memblog..Ohoiii Hoii!!
Dan tak sangka pulak, followers aku dah 48 orang, walaupun tak ramai tapi aku bersyukur sebab aku ingat takde sape nak follow blog aku yang kaler-kaler macam Ranggoli ni..Hahaha!!
To followers aku.. terima kasih banyak-banyak kerana kalian sudi ikut blog aku yang tak seberape ni..Thanks again..
So, diharap kita akan bertemu pada cerite terbaru yang akan datang itupun kalo aku rajin.. matilaaa.. Sekian..

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG