....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Wednesday, October 7, 2009

CaRi PaCaR LaGi - St 12

Lagu ni aku saje je post kat sini.. Lately ni aku suke layan kepala aku dengan mendengar lagu ni berulang kali tanpa rasa jemu pun.. Hahaha..aku pun tak tau kenapa aku bole layan lagu ni.. Tapi bila dengar lagu ni kekadang buat aku berfikir sesuatu..err jangan tanye aku ape yang aku pikirkan ye...tu personal tou!! Atau mungkin aku daharga cinta kowt??!! Entahla..Aku pun tak tou ape itu cinta.. Sudah terlalu lama aku bersendiri tanpa cinta.. Puas aku tabah & kuatkan diri aku bersabar menanti cinta itu dan akhirnya aku telah ambil keputusan untuk teruskan hidup aku tanpa seorang teman & cinta.. Pintu hati aku dah tutup dan aku percaya iya agak sukar untuk dibuka lagi... Kerana apa yang aku nantikan sekian lama akhirnya....tinggal kenangan. Jadi adalah lebih baik untuk aku terus melangkah kaki ini walaupun selama ini hati aku kecewa.. Mungkin aku ditakdirkan untuk tidak jatuh cinta & tidak layak untuk menikmati nikmat apa itu cinta..Dan aku percaya berdirinya aku disini hanya seorang diri tanpa cinta itu kerana sememangnya aku tidak layak untuk bercinta....takpe..aku dah biase..dan aku redha!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG