....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Thursday, October 8, 2009

AmEriCa`S NeXt ToP MoDeL cYcLe 13


America`s Next Top Model is back for cycle 13!! Yeayy!!!So, untuk cycle terbaru ni Kak Tyra kita buat satu kelainan yang berani... Nak tou ape kelainannye tu... Kali ni Kak Tyra telah membuka peluang kepada mereka yang mempunyai ketinggian 5`7 ke bawah... Maknenye model-model kali ini lebih rendah dari kebiasaan.. So kalau korang peminat realiti tv ni, jangan lupe menonton ANTM cycle 13 ni.. Carik aje kat YouTube.. Dan jangan lupe plak pose mase menonton nanti sambil sebut... Fierce!!! Tyra Banks la sangattt!! Choii!!

2 comments:

Entah....aku pn xtau sape aku said...

yeeesss my dear...mek pun tak penah miss dr sesion 1 lg......mek pon feeling2 model time tgk antm ni....

AzRoLs said...

Hahaha!!! Haruzzz nok!!

FOLLOWING THIS BLOG