....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Sunday, January 3, 2010

NeW YeAr Di HaRd RoCk HoTeL PeNaNg

Pada hari Khamis 31 Disember 2009, sedang nyenyak aku tido tetibe je BFF aku si Lisza call.. Ada kejutan katenye..Rerupenye dia ajak aku gi celebrate tahun baru kiteorang ngan kawan-kawan kami yang laen di Penang.. Hard Rock Hotel. Aku ape lagi, terus je bangun dari tido & ngemas barang-barang aku.. Tetibe aku teringat BFF aku lagi sorang si Izzy. Alih-alih Lisza cakap si Izzy gi ikut bebudak yang laen gi ngantar rombongan nikah ke Kelantan. Makan hati si Izzy bile dapat tau kami akan ke Penang!! * terdengar suara Izzy meraung kat dalam van.. hahahaha..
Sebenarnya mengikut perancangan, kami sebenarnya nak celebrate Tahun Baru kami di JB, tapi disebabkan ade masalah teknikal yang tak dapat dielakkan, so.. Penanglah jadi pilihan..
Dari KL bertolak ke Penang pukul 1pm dan kami sampai sane lebih kurang 6pm, almaklumlah bawak slow..
Sampai kat sane geng weols yang lain, MIN,FARIZ,WAN,SUNAR & yang laen-laen dah tunggu weolss.. Haiiyooooo!! tempat dia meriah uolss!! Tengok ajelah gamba-gamba nih...
Kalao nak nengok selebihnya, pastikan korang kawan aku dalam FB ye... daa~

2 comments:

Anonymous said...

wow~ mesti seronok kan new year kat sana... mahal tak??

AzRoLs said...

erkk??? org blanje.. tak mampu lorhh

FOLLOWING THIS BLOG