....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Saturday, March 5, 2011

BERENTI KEJE!

Akhirnya..dengan hati yang sangat gembira,aku berenti keje!yeay~
Tak perlu aku bgtou sebab2nya,cukoplah sekadar aku harus melepaskan diri dari bekerja mcm nak mampos ngan kompeni yang liat dan lembab nak membayar gaji staff. Gaji aku bulan lepas pun blom dpt lagi! Keje mcm nak mati tapi gaji yang dibayar..hanye Tuhan aje yg tou! Aku berambos mcm tu jer.. Biarkan?biarkan mereka rase.. Siall!

3 comments:

♕ Mr.IX ♂ said...

harap pasni dpt keje lebih baik....amin

::NelyLeyana:: said...

bengong la, asal la liat nak bayar gaji orang...

::NelyLeyana:: said...

ade gak company yg liat nak wat gaji staf,,, baik tutup je company tu

FOLLOWING THIS BLOG