....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Saturday, January 17, 2009

TeRjAtUh DaLaM BiLiK AiR

Iskk!!!! Semalam aku terjatuh dalam bilik air.. Terjatuh terlentang plak tu.. tapi aku takde ape2 cume kaki je... Tisu dalam paha aku terkoyak.. So doktor suruh aku banyak berehat & jangan berjalan sangat.. Semalam jatuh tak la sakit sangat tapi pagi tadi bila bangun tidur terus tak bole angkat kaki dan sakitnya Ya Amat Sangat... Nasib baik bapak aku ada bawak aku gi klinik.. Ini pun gegeh call kawan baik aku untuk jemput aku gi umah dia.. Sanggup tu... Jangan risaulah, nanti baik la tu kaki aku ni.....

FOLLOWING THIS BLOG